BLOG

Szimpla @Markthalle, Berlin

2018-01-18, 0 Comments

2012 2012 novemberében a Szimpla Termelői Piac legjava egy hétvégére a berlini Kreuzbergbe költözött, hogy megmutassa, miként lehet egy vásárcsarnokot (Markthalle IX) rendeltetésének megfelelően használni: például egy valódi termelőkből álló valódi termelői piac befogadásával. Az eseményről készült videó itt érhető el. Videó

Nagymarosi termelői piac

2018-01-18, 0 Comments

2011-től videó A 2011-ben az Agri Kulti által létrehozott Nagymarosi Termelői Piac az „újgenerációs” magyar termelői piacok előfutára volt. Nagyon hamar referenciává, viszonyítási ponttá vált a többi, később alakuló piac számára, miközben egyúttal a hazai jogi szabályozás kísérleti terepeként is működött. Az Agri Kulti 2013-ig irányította a projektet, majd átadta ezt a feladatot a Nagymarosi…

Balassagyarmati Termelői piac

2018-01-18, 0 Comments

2014-től A Balassagyarmati Termelői Piacot az ELTE TáTK Humánökológia szak Fenntartható Vidékfejlesztés kurzusának hallgatói és vezetői szervezték 2014-ben, egy hároméves kutatási projekt egyik eredményeként. A balassagyarmati kistérségben, valamint az szlovák oldalán, a Nagykürtösi járásban zajló akciókutatás keretében arra kerestük a választ, hogy képes-e a szlovák-magyar határon fekvő, egykor jelentős kereskedőváros fenntartani egy piacot a környező…

Szimpla termelői piac

2018-01-18, 0 Comments

2012-től Videó A 2012 óta működő, belvárosi termelői piac a világ egyik leghíresebb szórakozóhelyén, a Szimplában várja vasárnaponként a vásárlókat. A piac új szintet képvisel a város és vidék kapcsolatában; hiánypótló közösségi rendezvénytér, amely megnyitása óta folyamatos bizonyítékául szolgál annak, hogy a fizetőképes, igényes kereslet megtalálhatja a kiváló minőséget. A Szimpla Termelői Piac termelőinek nagy…

Tapolcai piac

2017-11-30, 0 Comments

2016-2017 Tapolca azon kevés magyar település egyike, ahol a termelői piacoknak komoly, máig élő történelmük van. Az egyéves projekt célja a piac vonzerejének és közösségi funkcióinak erősítése volt, mind a helyiek, mind a távolabbról odalátogatók körében. Ennek érdekében a helyi termékekhez, az évszakokhoz és hagyományokhoz, valamint az egészséges életmódhoz és a fenntarthatósághoz kapcsolódó szolgáltatási portfoliót…